Khamis, 11 Jun 2009

Aku Suka Kamu - CNI Lyophilized Royal Jelly

Nak kongsi rahsia awet muder akak amalkan..bukan jamu atau makjun..
cuma CNI Lyophilized Royal Jelly jer..
Akak suker sangat Royal Jelly CNI nih..dah dekat 2 tahun akak makan...alhamdulillah alergik udang ngan durian tuh dah dapat di atasi...


Dapatlah akak merasa kemanisan udang dan kelemakkan durian. Kalau tak sebelum nih akak tak leh makan langsung...trus bengkak dan gatal gusi...tekak merenyam-renyam macam nak garu ngan garpu.

Cuma sepeket selang 2 hari. Sebab dia serbuk senang, tonggang jer dalam mulut pas tuh minum air..habis criter..tak der kesan sampingan pun..peket jgn buang sebab serbuk lebih yg melekat kat peket belah dalam tuh boleh jadi mask menegangkan kulit muka..







Dah macam Ultraman Taro lah plak...ha ha ha

















Tiada ulasan: