Khamis, 3 Disember 2009

Moment with Durian

mari cik adik mari cik abang kita layan durian
belah dulu baru bleh makan
yeah yeah jom makan
Sebelum
Selepas

Apa la akak punya giler nih ari lunch time makan durian...hehehe
Sebelum tu pi pekena cucur udang dulu takut nanti tak cukup almaklumlah durian sebiji kongsi 4 orang..very the jimat cermat
Lagi pun mana bleh makan bebanyak nanti kembong ..hahaha
Nama durian tu Udang Merah..mamat nepal yg jaga tu memang hensem ala ala pelakon tambahan filem hindustan..mata coklat kau..tak yah pakai contact lens.....original lagi....
ops * ada yg sentap plakss kang :P

Harga sekilo RM 10 hengget..makan tadi 2 kilo 400 gram..sumernyer RM 24 tapi tawar punya tawar at last mamat nepal tu kasi diskaun RM 18 jea :D *pasal kitaorang sumer mama mama vouge gitiew tau

Jawabnyer, sendawa ku hingga ke petang lah nih..
Aiseyy, malam nih malam jumaat plak..kena gosok gigi kumur kumur nanti kang nak gi perang bunuh kafir bau durian plak...oh potong stim ..wakakaka

4 ulasan:

Miss Fasha berkata...

amboi.. doyan.. wahhhhhh

akak_bieza berkata...

Fasha,

oh komer doyan udah bunger
mari kita makan doyan samer samer :D

superheroes' mom berkata...

sedapnya durian tu! tangkap leleh hehe. salam kenal akak_bieza :)

pak long berkata...

salam..
amboi kak..sedapnyer makan durian..
kalau pekena ngan pulut lagi best ni..
moga ceria selalu..