Isnin, 27 Julai 2009

Selera orang berpuasa..ceh

Ayam Percik


Mee Kari

Mee Bandung



Kerutuk daging --nyam nyam

Begedil Daging - favoret akak nih
Almaklumlah ari nih akak puasa. Tengok jam dah pukul 3 apalagi macam-macam resepi bermain di fikiran. Pikir nak masak kea nak makan kat luar jea. Ermmm tengoklah camner
Ikut hati memang nak masak jea. Puas dari beli kat luar tapi tingat dalam fridge kat umah tak der menda. Kalau nak pi beli pun ikan dah tak segar dah, udang sotong dah lecor..ish ish

Tgh surf internet terjumpa website nih http://www.myresepi.com/

Wah! buntang mata akak tengok gegambo makanan kat dalam nih. Mencecer ayor lior..he he he

Akak ni memang suka makan tu sebab tak kurus kurus. Nawaitu nak ndiet kemain lagi tapi hampeh jea.

Tu ader lea beberapa masakan yg akak tingin nak makan utk bukak puasa nanti ..tamaknyer semua pun nak.

2 ulasan:

oneyani berkata...

mak aih die punye selera!kalahkan org pregnant!hehhe

n'way salam perkenalan akak...thanx for dropping da comment..reli appreciate it=)

akak_bieza berkata...

you are most welcome yani

me too =)