Jumaat, 20 November 2009

Air mata pagi Jumaat

Kul 9.30am lawyer akak call cakap

"Akak, berdoalah byk byk supaya kes ni ditangguhkan. Saya dah buntu nak cari alasan untuk penangguhan sebab afidavit jawapan akak hari tu dah tersilap"

Haiyoooo...luluh jantung akak..

"Nak buat cam ner Ri, terpulanglah kat Hakim "
"Tak palah kak saya cuba, akak berdoalah byk byk"

Memang sejak 2 minggu nih banyak betul cabaran dan ujian mendatang...satu-satu

Akhirnya berderai jugak air mata akak pagi nih bila mengangkat doa memohon pada Allah mintak permudahkan segala urusan..rasanya malu sungguh dengan Allah..minggu nih dah macam-macam akak mintak..alhamdulillah semua dimakbulkan..

Tadi lawyer akak call katanya hakim luluskan pengangguhan..tapi kena buat cepat

Berderai lagi air mata akak...thank you Allah

6 ulasan:

@e_da berkata...

maaf bertanya ye kak.. masalah apa ni kak?

ArissaPutri... Moment in My Life berkata...

semoga Allah permudahkan akak untuk mengatasi cabaran & dugaan akak....

Ejay berkata...

kak bieza....?
is everything alrite?

semoga segala urusan dipermudahkan ye... amin!

p.s : teh tarik tu nnt2 je la..

akak_bieza berkata...

e_da

perang dengan along berlesen :P

akak_bieza berkata...

Cik Na,

trimas..doakan yea..

bukan senang cik na kes dah berlanjutan hampir 1 1/2 tahun nih tapi alang-alang selok pekasam biar sampai ke pangkal lengan kan..

akak_bieza berkata...

Ejay,

So far ok under control. Hopefully boleh menang kes nih..kasi pengajaran skit kat diorang tuh..

Teh tarik? Tak da hal..kea nak Coffee Bean :P