Khamis, 5 November 2009

Korang ingat baby jea kea makan cereal..



Akak dah hidup dekat 40 tahun...inilah bulan pertama akak makan OAT a.k.a Cereal

Ini semua gara-gara diet Dr Rozmey...Doktor! you punya pasallah I kena makan OAT tau :P

Nasib baik OAT nih sedap..bukan OAT biasa-biasa hokey....mestilah OATMEAL CNI

Si Kenji budak CNI tu kata .."akak, you boleh tambah dengan buah-buahan seperti pisang, kismis atau madu..lebih sedap dan berkhasiat..cuma 99 kalori saja"

Tapi akak masih ada penambat hati akak...kopi ginseng..baby tak minum kopikan :D






8 ulasan:

alyyani berkata...

heeh.. baby tak minum kopi kak. akak letak pisang dlm oat? sedap eh?

akak_bieza berkata...

SeDappppp...cubalah :P

ArissaPutri... Moment in My Life berkata...

bagus la akak bieza.. oat tu baik untuk kesihatan jantung :)

reen berkata...

cm best je diet akak ni..
nk tiru gak la..he...
ye ye ar jek sy ni..hahaha

akak_bieza berkata...

Cik Na,

Memang bagus pun..tu yg baru nak belajo makan :P

akak_bieza berkata...

Coba lah coba cik reen...

Belom coba belom tau :D

DDrfauziah berkata...

Hi, aslmkm.
Tq 4 ur comments di blog Kak G. Waaah ... U suka tgk show ganas gitu yer. Kak G lbh suka tengak jenis sukan padang/gelanggang & tak gemar tgk yg ganas camtu.
Hmmm, ni ur cite 'cereal' dengan kopi, kelihatannya OK. Tp kalau Kak G pula lbh baik makan 'cereal' gitu je. If + kopi, nanti alamat kena tidur seharian plak ... wajib 'migraine' punyer!

armouris berkata...

info tentang khasiat kismis kat sini - Rahsia Kismis