Khamis, 19 November 2009

What can I say......

Sebagai ibu, akak hanya boleh mendoakan anak-anak akak berjaya dunia akhirat. Allah Maha Mengetahui..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.

Apa sahaja keputusannya, akak terima dengan redha walaupun tak seperti yang diharapkan..syukur alhamdulillah.

Pada anak-anak, kasih sayang akak tiada belah bagi...unconditional love ..*mama sayang both of you

For kakak, tahniah semoga lepas nih kakak akan jadi lebih matang dan berusaha lebih gigih.

Hasben akak suh anak akak masuk asrama, supaya lebih berdisiplin katanya...
Sepupu akak yg merupakan seorang guru di sebuah sekolah terkemuka kata...hang pun tau kan kenapa aku tak hantar anak aku masuk pi sekolah asrama..
Mak akak kata tak payahlah masukkan ke sekolah asrama, biarkan dia besar kat depan mata kita, ko pun anak 2 jea....

Akak..speechlessssssssss...buntu tak boleh nak decide... 50-50

2 ulasan:

ArissaPutri... Moment in My Life berkata...

Chik Na pernah auntie nasihatkan.."sok sok tak payah bagi anak anak dok asrama"..macam mak akak bieza cakap.."biar depa besar kat depan mata"... Parent zaman moden ni banyak cabarannya...

akak_bieza berkata...

Tu lah cik na rasa cam tu gak..biarlah bagi pada mereka yang lebih memerlukan..

Tak kisahlah apa orang nak kata kan :D

thanks cik na ..