Jumaat, 21 Ogos 2009

Selamat Menyambut Ramadhan dan Happy Fasting

Akak nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua terutama kat follower akak yg dikasihi...terima kasih sudi jengok akak kat sini.


Kesibukan sepanjang minggu ni memang memenatkan. Tak sempat nak hup det aper-aper pun.


Dengan kerja, anak tak sihat, merajuk dengan hasben*sekejab jea majuk-majuk manjer..ohh sedey sgt tambah-tambah lagi nak menjelang Ramadhan..tapi alhamdulillah tahun nih sempat juga jumpa Ramadhan..tahun depan tak tau lagi camner...kalau panjang umur..insyaallah.


So, semua...apa agaknyer juadah sahur kita malam nih...pada yg sihat jgn lupa terawih..pada yg uzur tak pa duk dendiam kat umah...biasalah org pompuan :P


Bila masuk bulan puasa nih memang byk nostalgia akak. Tu yg cepat-cepat tepon mak akak. Dengar dari tepon sore dia..gembira


"Assalamualaikummmm *panjang jea bunyiknyer...selamat berpuasa mak..sihat kea"


"Waalaikumsalam *happy jea bunyiknyer...sihat"


Lega akak dengar sore mak akak sihat jea...


Pada ibu-ibu selamat pening kepala sebab kengkadang fenin nak mikio apa nak masak sahur...belasah jea kan..


Akak dah plan awal-awal nak gi cari serunding daging dan acar buah buat pembuka selera....oh yea jgn luper telo masin..tu wajib..hehehe

*gambo cilok dari website

10 ulasan:

Miss Fasha berkata...

selamat berpose..

mamamin berkata...

hehe.. betul tu ci bieza.. telur masin xleh tinggal.. wajiiibbbb, kalau x mmg xlalu telan nasi pepagi kol 4 tu kan..
Selamat berpuasa untuk ci bieza sekeluarga.. InsyaAllah ibadah kita diterima olehNYA..amin~~

al-Wann berkata...

wah sempt g mrajuk2 ek kak..sok pose kn..happy fasting kak..ahaks..

reen berkata...

salam kak..
maaf andaiku x smpurna..

salam ramadhan&selamat mnjalani ibadah puasa smpurna

akak_bieza berkata...

Salam Ms Fasha...

Selamat berpose gak kat hang...=)

akak_bieza berkata...

Salam mamamin,

uik..hang pun penggemar telo masin..hehehe

join the telo masin club =)

akak_bieza berkata...

Salam Wan..

Majuk majuk tu biasak lah dik..adat berumahtangga..kasi UP skit =)

Happy Fasting to you too

akak_bieza berkata...

Salam reen,

Hamboi ayat...macam lagu ayat-ayat cinta jer..

Salam Ramadahan gak kat hang...jaga diri bebaik =)

reen berkata...

hahaha..lbih kurang la kak..
ad makna gak lgu tu...i like it!!:D

Ejay berkata...

hope it's not too late to wish you...
"selamat menjalani ibadah puasa"