Selasa, 25 Ogos 2009

Sessi berbuka puasa di hari pertama ..layannn

Anak-anak akak yg kegembiraan yg teramat tak sabar nak bukak puasa..almaklumlah first day puasa ..seronok betul diorang bila papa diorang ajak gi bukak puasa kat luar.
Akak sekeluarga gi makan kat restoran Rimba Daun kat Kompleks PKNS. Tu pun selepas puas pikir nak makan kat mana. Cadangnya nak gi carik acar buah dan serunding daging buat lauk tambah selera masa bersahur. Last-last tak jual pun so kitaorang lari gi Warta baru jumpa..




Anak akak sempat snappy gambo dedaun yg merimbun kat luar kedai makan tu...daun pelesu jer

Aiseyyy gambar tak clear arrr....tangan dok ketar-ketar sebab kelaparan ya amat* alasan jea tu
Kitorang lepak kat luar kedai dalam penuh giler

8 ulasan:

reen berkata...

wahhh..bestny kak..ari ptama bbuka d luar ye..meriah u!!!

sy bbuka ngn ank2 jek bape arini cz my cik abng balik keje lmbt...huhuhuhu..

al-Wann berkata...

wah..meriahnye kak..he2

Ejay berkata...

tgk air tu.. telan air liur jap
gulp!
hehe.

mamamin berkata...

salam bieza.. wah! wah! nikmat berpuasa terserlah kat wajah wajah comel tu.. Alhamdulillah!! anak2 bahagia berpuasa dengan parents yang tau apa erti kebahagiaan.. Syukur Alhamdulillah..

akak_bieza berkata...

Salam reen,

Layan kehendak anak...camtulah =)

balik lambat tak per...sabar

akak_bieza berkata...

Salam Wann,

Tulah pasal..kerenah bebudak

akak_bieza berkata...

Salam Ejay,

Memang pun, nampak sedapp kan..actually air teh o ais jea
tu belum air tembikai lagi =)

akak_bieza berkata...

Salam mamamin,

Teringat masa akak kekecik dulu pose, mintak macam-macam tapi bila dah pekena air cincau satu gelas besar..dah tak lalu nak makan

Mulalah mak akak membebel..apa buat sengeh jealah

Aminnn...