Selasa, 4 Ogos 2009

Bukak puasa makan apa


Wah! khusyuk betul mendengar cerita dak Puteri nih...sempat akak snappy snappy gambo dema tu sementara nunggu makanan..
Ini ari akak makan free..yg benonya akak puasa pagi tadi tapi ntah camner gusi berdarah tak perasan tetiba telan rasa masin jea kat dalam mulut ingatkan aper..
cepat amik tisu masuk dalam mulut *apa ke jadahnyer tisu masuk dalam mulut ngok tul
tetiba penuh darah rasa nak pengsan pun ader..jawabnyer batal ler poser akak..sedap nelan darah takut gak jadik Ratu Bersiong =)
Udahnyer gi ler ngikut rombongan makan Cik Ayu dan koncu-koncu..meriahuoll

Kuih Nyonya nih punyalah lawa..rasa sayang nak makan..duk dalam plastik..samapi sudah tak makan duk gak dalam plastik * biasalah takkan duk dalam henbek wakakak

Siapa tau apa namer kuih nih...kalau betul ada hadiah misteri menanti

cubalah teka kita tengok siapa yang kenna

4 ulasan:

@e_da berkata...

alamak kuih apa tu ek... sy suka bab kuih ni.. tp tak dapat gambaran jelas kuih ni.. hehehhe.. nak kata seri muka tak tau la betul ke tak.. heheh

alyyani berkata...

a'ah la, mcm kek lapis pun ade. cantik. da rasa ke? rasa ape?

p/s : puasa ganti ke sunat? selamat berpuasa ;)

akak_bieza berkata...

e_da:

wah! pandainyerr..betuller tu seri muka tapi pulut tu campur skit-skit dgn warna biru..

anda telah memenangi satu hadiah misteri dari akak_bieza. sila beritahu lokasi anda untuk penghantaran =)


yani:

bukan kek lapis lah...seri muka..sory yani tak dpt hadiah misteri..jgn putus asa

nanti akak buat teka-teka lagi =)

puasa ganti lah yani ada 2 ari jea lagi seksa tul nak habiskan..hu hu hu

Afzan berkata...

salam perkenalan kak! thx for following.. :)

akak.. kuih nyonya tu mmg lawa sgt..hehe